
Аналіз компанії Eli Lilly and Company
Eli Lilly and Company (NYSE: LLY) – американська компанія, яка займається відкриттям, розробкою, виробництвом та продажем фармацевтичної продукції. Продукція фірми розробляє ліки від діабету, онкології, імунології, неврології.
Структура доходів
CAGR зростання доходів 2017-2021 становило – 5.5%. Найбільший географічний сегмент компанії – США показав CAGR зростання доходів 2017-2021 у розмірі 8.1%. Найкращу динаміку CAGR зростання доходів показав Китай – 20.1%. Другий за величиною сегмент – Європа показала CAGR зростання доходів у 7.5%. Сегмент Японії показав найнижчий CAGR зростання доходів – 4.3%.
У четвертому кварталі виручка зросла на 8%, а виручка без урахування поставок антитіл до Covid збільшилася на 6%, що свідчить про стабільний розвиток основного бізнесу. Зростання виручки за весь рік склало 10%. Валовий прибуток знизився до 76.1% у четвертому кварталі. Зниження відсотка валового прибутку було зумовлене вищими продажами антитіл до Covid, при цьому постачання ліків Bamlanivimab та Etesevimab у цьому кварталі також мали нижчу частину у валовому прибутку порівняно з продажами за минулий рік. Операційний прибуток за квартал склав 31.7%, що на 1.3% менше, ніж у аналогічному кварталі минулого року. Це зниження було викликано нижчим відсотком валового прибутку, частково компенсованим нижчими маркетинговими, комерційними та адміністративними витратами у відсотках від виручки.
В останньому кварталі виторг від регіону США зріс на 13%. Це зростання, зумовлене обсягом продажів від таких препаратів як: Trulicity, Taltz, Jardiance, Verzenio та Olumiant. Зниження цін на 2% у США в цьому кварталі було викликано нижчими цінами реалізації на інсуліни, насамперед через зміни в оцінках знижок.
Компанія надихнута динамікою бізнесу в Європі та очікує подальшого зростання. Незважаючи на те, що виручка в четвертому кварталі знизилася на 3%, виручка без урахування втрати ексклюзивних прав на Alimta зросла на 11%.
У Японії виторг у четвертому кварталі знизився на 14%. На виручку в Японії, як і раніше, негативно впливає зниження попиту на ряд продуктів, що втратили ринкову ексклюзивність, включаючи Cymbalta і Alimta, а також пандемію. Оскільки ключові продукти зростання нині становлять 56% від загального доходу Японії, компанія очікує, що зростання цього сегмента розпочнеться у 2023 році.
У Китаї виручка зросла на 13%, в основному завдяки обсягу споживання Tyvyt і Trulicity, що триває, а також поставкою Cialis стороннім постачальникам. На зростання виручки у четвертому кварталі негативно вплинуло зниження цін на NRDL. Компанія очікує, що в 2022 році зниження цін на NRDL значно компенсує зростання обсягів у першому кварталі і що зростання обсягів прискориться протягом року і перевершить вплив цього зниження цін. Виручка в усьому світі збільшилася на 16% у цьому кварталі, в основному за рахунок продажу в нейромедицини. Компанія очікує, що у 2022 році зниження цін у США, Європі та Японії вимірюватиметься однозначним числом.
Ринкова капіталізація: $235,15 млрд
Last Price: $243,27
Стиль бізнесу: Growth
HUG`S починає інвестиційне покриття акцій компанії Eli Lilly (NYSE: LLY) і надає рейтинг Buy з цільовою ціною $280 на наступні 12 міс.
Розширений аналіз доступний передплатникам Life HUG’S