
Аналіз компанії Apple
Apple (NASDAQ: AAPL) – диверсифікований виробник смартфонів, гаджетів та технологічного обладнання.
Обсяг виручки у 2020 році склав $274.52 млрд. CAGR зростання доходів 2016-2020 – 6.22%.
Компанія Епл (Apple) має 5 основних джерел доходів:
iPhone – продаж смартфонів. 137.78 млрд. продажів у 2020 році, 50% від усіх доходів;
Mac – продаж Macbook. 28.622 млрд. продажів у 2020 році, 10% від усіх доходів;
iPad – продаж планшетів. 23.724 млрд. продажів у 2020 році, 9% від усіх доходів;
Wearables, Home and Accessories – продаж різних гаджетів для дому, гарнітуру та іншого. 30.6 млрд продажів у 2020 році, 11% від усіх доходів;
Services – різні послуги, включаючи Apple TV. 53.76 млрд продажів у 2020 році, 20% від усіх доходів.
Одна з головних уразливостей Apple – залежність від продажу свого головного продукту, смартфона iPhone, на який припадає 50% всього портфеля доходів. Причому за останні 5 років обсяги продажів у доларах не змінилися. З 2019 року компанія перестала публікувати у звітності кількість проданих iPhone у одиницях. Збільшення ціни кінцевого продукту дозволило Apple зберегти обсяги продажів на тлі можливого спаду продажів у одиницях.
Менеджмент Apple це розуміє, і активно нарощує активність у секторі Services – диверсифікація портфеля доходів та зниження залежності від одного продукту є одним із потенціалів для зростання Apple. На R&D компанія стабільно спрямовує в середньому 6% від річного обсягу доходів.
Ринкова капіталізація: $2254 млрд
Last Price: $134.78
Стиль бізнесу: Core
HUG`S починає інвестиційне покриття акцій компанії Apple (NASDAQ: AAPL) та присвоює рейтинг HOLD зі справедливою ціною $140 протягом наступних 12 міс.
Розширений аналіз доступний передплатникам Life HUG’S