м. Київ, вул.Глибочицька 40 НП
Виникли питання, дзвоніть:
0 800 332 540
м. Київ, вул.Глибочицька 40 НП
Виникли питання, дзвоніть:
0 800 332 540

Аналіз компанії Apple

Apple (NASDAQ: AAPL) – диверсифікований виробник смартфонів, гаджетів та технологічного обладнання.

Обсяг виручки у 2020 році склав $274.52 млрд. CAGR зростання доходів 2016-2020 – 6.22%.

Компанія Епл (Apple) має 5 основних джерел доходів:

iPhone – продаж смартфонів. 137.78 млрд. продажів у 2020 році, 50% від усіх доходів;
Mac – продаж Macbook. 28.622 млрд. продажів у 2020 році, 10% від усіх доходів;
iPad – продаж планшетів. 23.724 млрд. продажів у 2020 році, 9% від усіх доходів;
Wearables, Home and Accessories – продаж різних гаджетів для дому, гарнітуру та іншого. 30.6 млрд продажів у 2020 році, 11% від усіх доходів;
Services – різні послуги, включаючи Apple TV. 53.76 млрд продажів у 2020 році, 20% від усіх доходів.

Одна з головних уразливостей Apple – залежність від продажу свого головного продукту, смартфона iPhone, на який припадає 50% всього портфеля доходів. Причому за останні 5 років обсяги продажів у доларах не змінилися. З 2019 року компанія перестала публікувати у звітності кількість проданих iPhone у одиницях. Збільшення ціни кінцевого продукту дозволило Apple зберегти обсяги продажів на тлі можливого спаду продажів у одиницях.

Менеджмент Apple це розуміє, і активно нарощує активність у секторі Services – диверсифікація портфеля доходів та зниження залежності від одного продукту є одним із потенціалів для зростання Apple. На R&D компанія стабільно спрямовує в середньому 6% від річного обсягу доходів.

Географія доходів

Продукти Apple продаються у всьому світі. Сама компанія виділяє 5 основних географічних регіонів:

Americas – ринки Північної та Південної Америки. 124.5 млрд продажів у 2020 році, 45% від всього портфеля доходів, CAGR зростання доходів 2016-2020 – 9.5%;
Europe – країни Європи. 68.4 млрд продажів у 2020 році, 25% від усього портфеля доходів, CAGR зростання доходів 2016-2020 – 8.3%;
Greater China – материковий Китай. 40.38 млрд продажів у 2020 році, 15% від усього портфеля доходів, CAGR зростання доходів 2016-2020 – (-4.5)%;
Japan – окремо виділяють продажі в Японії. 21.4 млрд продажів у 2020 році, 8% від усього портфеля доходів, CAGR зростання доходів 2016-2020 – 6.1%;
Asia Pacific – ринки азіатських країн. 19.6 млрд продажів у 2020 році, 7% від всього портфеля доходів, CAGR зростання доходів 2016-2020 – 9.4%.

Частка ринку в Китаї для Apple стійко знижується – з 22% в 2016 році, до 15% в 2020. Дається взнаки сильна конкуренція китайських виробників смартфонів, які тиснуть своєю ціною. Проте темпи зростання продажів на ринках Америки та в Азії залишаються стабільно високими.

Apple вміє заробляти: чистий прибуток у 2020 році становив 57.41 млрд, або 20.9% маржинальності. Маржа чистого прибутку стійко тримається понад 20%. Висока маржа дозволяє компанії обслуговувати свій борг ($111 млрд). Мультиплікатор Debt/EBITDA за період 2016-2020 особливо не змінюється, і залишає 1.2-1.3х, при обсязі чистого грошового потоку 50 млрд щорічно.

Ризики

Apple залежить від роботи перевізників, оптовиків, роздрібних продавців та інших торгових посередників. Майбутні операційні результати залежать від можливості Apple отримувати комплектуючі деталі в достатньому обсязі. Компанія залежить від виробництва компонентів та продуктів, а також – від логістичних послуг, що надаються партнерами з аутсорсингу, багато з яких працюють за межами США.

 

Ринкова капіталізація: $2254 млрд
Last Price: $134.78
Стиль бізнесу: Core

Розширений аналіз доступний передплатникам Life HUG’S

Telegram

TELEGRAM-КАНАЛ

Підписуйтесь на наш телеграм-канал, щоб першими отримувати новини про товари в маркетплейсі інвестицій, огляди зі світу інвестицій, а також приємні бонуси

Telegram